bloggenjosse

panik för plånkan, del 3

Kategori: Allmänt

Nu har Emelie precis varit här och vi har planerat vår Spanientripp! Eller snarare, Spanienjobb!

Sedan när hon gick ringde jag SL:s hittegodsgrej. Dom hade inte fått in min plånbok. ... . Fan. Då har jag dessa alternativ;

- Nån har stulit den och tatt pengarna och slängt den
- Den ligger inklämd bakom typ elementet i mitt rum
- Någon i min familj ljuger
- Den ligger någonannanstans i huset
- Jag tappade den på vägen från/till bussen/Emelie
- Hela plånbokens existens har bara varit en illusion, och jag har i själva verket bara drömt alltihop.

Vet inte vilket alternativ jag tror mest på. Och jag kunde inte bry mig mindre! Bara jag, SNÄLLA får tillbaka den!!! Nu är städerskan här, så hon ska ju städa mitt rum så eventuellt hittar hon den och tar den eller lägger fram den. Man kan ju hoppas.

Så, nu måste jag till Zäta och gå på promenix!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: