bloggenjosse

singstar!

Kategori: Allmänt

Förresten, hoho! Freddan fick ju ett ps3 i julklapp och sedan ett tillhörande singstar! Bedrövlig nörd som jag är blev jag eld å låger när jag såg detta, och snart hade vi gjort ett långt och noggrannt planerat besök i "singstore". Så nu är vi massa låtar rikare! Därför inbjuder jag alla bloggläsare att komma hem till mig och köra! Kommer krossa er alla :D Jag bor på plommonvägen 23, märsta!

Sedan håller jag på att leta efter singstar rockballads på typ blocket. Denna kära ägodel of mine blev hjärtlöst och plötsligt slitet ifrån mig när jag var tvungen att återlämna den till dess påstådde rätta ägare. Men nu söker jag alltså ett nytt! Annonserar när jag hittat ett (letar singstar queen också, frågan är om jag ska ha ps2 eller ps3? ps3 kanske är smartare om jag hittar ett billigt) så kan ni få vara med på dom också!

Tjingelingizz!

Kommentarer

  • Carro säger:

    Ehrm ehrm, mitt Singstar Party kanske vore lägligt att lämna tillbaka? :)

    2011-01-09 | 18:16:22

Kommentera inlägget här: