bloggenjosse

the world's greatest

Kategori: Ritat

Om ungefär en månad är jag iväg till Spanien med Emelie. Det kommer bli så himla roligt! Om bara en månad börjar mitt liv på nytt! Och att jag sedan fortsätter till Thailand gör ju inte saken sämre!! 

Dessutom fick jag tillbaka min plånbok idag. Så skönt. Allt var kvar dessutom.

Ååå funderar på att hitta på nåt, om jag ska se guldbaggegalisen eller south park eller bara drömma om min supersizeresa?

imorrn ska jag springa i allafall, ska ut nästan varje dag nu fram till jag åker så jag är i good shape eftersom beachsäsongen är något framflyttad! Och leva på frukt och grönsaker! Heja sparris!


Igår hade jag som sagt lite flow och då ritade jag bla den här. Det föreställer alltså mig när jag blivit snygg sexig singel på Thailands strand... 2 av 3 kvar att uppnå då! :D

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Hahaha jossan<3 rita en sexig mig också!!!!

    2011-01-25 | 02:18:58

Kommentera inlägget här: