bloggenjosse

booking

Kategori: Allmänt

Man bör passa på att boka upp sig med mig nu, ett tips bara eftersom jag fått LEDIGT en vecka från jobbet. Därför är jag hemma nu, hehe. Rätt ofrivilligt måjagsäga, men hon ska kolla försäljningen under en vecka och sen ska vi diskutera min framtid på måndag. Orka våra catchup's, hon är alltid så negativ!! När jag blir sur brukar jag tänka att jag i alla fall inte har lika fult hår. Eller skog under armarna. Fast nu ska vi inte vara såna, vi görls ska ju hjälpa varann inte stjälpa!

Så HP på tors med Sofia och Camile, ullis på ons, åka till betet idag och sen ev bo hos redan nämnde prinsessa till tors! Det låter som en hyvens vecka! Måste planera in fler saker jag inte brukar hinna med pga mitt jobb. Är ju en del.

Btw så äter jag asmycket nu. Har redan ätit fyra rostmackor och två koppar choklad, och är typ fortfarande jättehungrig. Jag vet att rostmackor har en mättnadskänsla på minussidan men jag brukar kunna klara mig på en sån/dag typ. Speciellt om jag kombinerar med en chokladkoppis, men nu funkar ingenting! Och jag har ju tydligen bara mig själv att mätta nu förtiden så jag förstår inte problemet!!

Ikväll ska jag langa upp bilder iaf, sen tänkte jag söka jobb och imorrn ska jag in till alla ica's och hemköps, coops etc och charma brallerna av dem för ett höstjobb. Oj, hehe jag menar förstås inte bokstavligen. Jag är ingen sån förstår ni väl? hehe ;;Ppp;p ;D

Kommentarer

  • camoil säger:

    hahaha jossan du är kneeep

    2011-07-11 | 14:50:38
  • Sofia säger:

    HAHAHAHAHAHA ELLEEEEEEEEEER?!?!



    Grattis btw :P

    2011-07-12 | 11:28:59

Kommentera inlägget här: