bloggenjosse

mr brightside.

Kategori: Allmänt

Oh igårkväll borde verkligen varit den sämsta ever. Men jag tycker ändå det var rätt okej. Vi träffade kul människor, det hände grejer och massa avslöjanden dök upp. Och jag har ägnat halva dagen åt att gå igenom allt jag fått veta i mitt huvud, och kommit fram till att jag ändå är rätt fine.

Pappa håller på att göra om tvättstugan så jag blev uppdragen ur sängen för att hjälpa till. Två timmar slänga iväg stora stenar (påminde om Spanien lite hehe), och sen fyra timmar TUNGT kroppsarbete när vi grävde upp hela undergolvet som var kvar, typ 70 cm ner. Fyfan vad tungt det var. Darrar fortfarande i fingrarna. Men det var ändå rätt skönt att få jobba och få bort lite aggressioner och sånt. Detox! Sen kastade jag mig på sängen när jag gjort 40 hinkar, som vi kom fram till att jag behövde göra.

Nu ska jag glömma, förlåta och gå vidare. Och träffa Camilla och ragga på stan!

Kommentarer

  • snaka säger:

    <3

    2011-07-16 | 18:05:06

Kommentera inlägget här: