bloggenjosse

natt igen

Kategori: Allmänt

Var stört trött vid tio, sen piggnade jag till så nu sitter jag här halv två och lyssnar på Janis Joplin och Billie Holliday medan jag ritar av Amy Winehouse. Fan borde verkligen sova nu. Är jättetrött hela tiden!! Men jag vill inte överge min bild! Det är så skönt att flowa och bara köra på i flera timmar.

Har sökt lite jobb också, på donken lidl och hm. På H&M reggade jag mig, sökte jobb och gjorde EFTER det testet "hur mycket H&M är du?". Jag var tydligen väldigt lite H&M. Hmm. Jag tycker ju om deras eyeliner och reor och så, så det kanske går bra ändå?

Päronen är borta, så huset är tomt, förutom på Marcus. Så skönt med lite lugn och ro. Marcus är tyst än så länge.

Det blev den här bilden förresten:


Fan att jag visar den. Nu kan ni ju jämföra om jag lägger upp resultatet av min bild. Stupid me.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: