bloggenjosse

Selena

Kategori: Ritat



Alltså  jag tror inte man skulle fattat att det var Selena Gomez om jag inte skrev det. Grejen var att jag gjorde bilden på en timma, plus att jag höll på med munjäveln i ca 40 min av den timman. Trodde seriöst att bilden skulle gå till skroten, blev så himla trött på att jag ALDRIG fick till det.

Jaja, nästa jag ska göra tror jag blir... vänta fan jag hade ju världens idé igår om vem jag skulle rita! Det var två personer på samma bild. Vickan och Daniel kanske? Ne, boring. Aja annars har jag tänkt typ Kristen Stewart igen eller så. Eller om jag ritar av tjejerna från SATC? Camilla har ju lärt mig att kolla på det! Hm.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Men go Camilla, SATC är så himla kul!

    2011-07-21 | 17:55:59
  • Anonym säger:

    jag såg att det var hon direkt :D

    2011-07-25 | 21:29:37

Kommentera inlägget här: