bloggenjosse

filmnörden har vaknat

Kategori: Allmänt

Var astrött för typ 30 min sen. Tänkte precis sova. Men nu blev jag plötsligt jättepigg, så jag håller på att plita på min filmlista. Kommer ni ihåg den? Började på den den 31 juli 2010, och nu är jag på 1966. Det är jävligt många filmer jag ska se vet ni.

Fast nu är kl 12 så jag borde sova. Imorrn kommer ju domen (hoppas jag!! herregud, orka leva såhär, kastas fram och tillbaka mellan besked..). Lite hoppas jag att jag inte får behålla jobbet. Det är mest pengarna som lockar. Det är inte så himla kul med henne som chef, och jobbet är SÅ tråkigt! Om jag inte får jobbet ska jag ta hand om mig på riktigt, söka nya jobb som fan och planera mitt liv ordentligt. Får jag jobba kvar kommer jag ha lite pengar och kör på som jag gjort nu. Hehe jag kanske planerar mitt liv lite ändå iofs.

Well. Ska stalka lite personer på fb, sen sover jag. Natti!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: