bloggenjosse

what the hell

Kategori: Fotografier

Nu bloggar jag på inrådan av självaste Katie Middleton herself, så jag skriver om inget viktigt eftersom jag inte kommer på någonting att säga.

Men mr P var bra, om man fick hoppa över charterapplåderna efter att tex professor mcgonnagall sagt nåt snärtigt eller att mamma weasley dödat nån. Värd att se helt klart! Lite skillnad än Kronjuvelerna vi såg i veckan, så BORING, seriöst! Alltså jag fattade inte poängen med filmen, alla skådisar försökte se svåra ut och överspelade och man såg i deras blickar att dom egentligen bara ville stajla för eventuella hollywoodproducenter.

Idag var vi förresten på malmskillnadsvägen! Inga horor! Inga droger! Märks att man är i stockholm, när det är så futtigt utbud på stans mest beryktade gata.

Och sen gick vi förbi Dovas, förstås, alltid. Ska försöka sluta hänga där men det är verkligen som en drog. Och då är det alltså inte endast baren och den förtjusande personalen som jobbar där som lockar, nej nej...

Så dagens "vadjaglärtmig" är;
- Ha aldrig rakblad i väskan, iallafall inte om det inte finns något lock på. Och isåfall, gräv förfan inte i väskan.
- Håll huvudet kallt och bli inte kär i första bästa. Slutar aldrig väl och man blir bara dum i huvudet.
- Och om man väl blir kär så se till att ha massa reserver, man vet aldrig när dom kan behövas!! True story.


~jag gillar att ha med bilder som inte mejkar nån sense alls till texten

Kommentarer


Kommentera inlägget här: