bloggenjosse

checka chicks dom ser när jag rullar upp, skräddarsydd, rockar aldrig någon gummisnodd

Kategori: Allmänt

Phu är på jobbet och har inte sovit än! Jag har ändå jobbat i...vafan bara en timma?? Hm ok. Jag har avverkat min "attgöra"lista rätt fort så nu har jag tagit en datapaus, min enda planerade. Kanske blir en spontanis på eftermiddan, who knows?!

Tog med mig en bok att läsa också samt; barampampaaaa: en sudokubok!! Ni vet att jag alltid avfärdat det som typ matte för bonnläppar, men jag gjorde det igår i brist på annat i city och det var faktiskt kul! På mellanlandningen i Berlin THailand-Sverige satt jag och en tjej från gbg och gjorde i en tysk tidning, hon lärde mig knepet. Så nu övar jag för fulla muggar! Är inte så jävla bra än men övning ger färdighet har någon sagt.

Ikväll är det rålis med emma och camillz! Är detta kvällen då jag äntligen träffar min bigDanne? Som sagt; who knows?!

Ska lägga in en bild på redan nämnde karl, längesen nu.


ÅÅH SÅ SNYGGSEXIG FÖRHOPPNINGSVIS SINGEL OCKSÅ FYFAN<3333


favoritirepris. Fyfan vad snygg.

Hihi det blev två bilder!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: