bloggenjosse

gehblö

Kategori: Allmänt

haha boooring..

är fett med bakis och trött. Har precis haft intervju på donken, pratade i ett kör om alla mina bra egenskaper ("ja, jag är JÄTTEBRA på att ta emot kritik") och nu sitter jag här på jobbet och ba mår.

Johanna från Folkkungagatan-butiken var förbi och tipsade om massa grejer att göra när det inte finns några kunder, så nu ska jag typ vika om alla hyllor. BORING. 

Igår iaf träffade vi en OskarLinnros-lookalike och ni aaaaanar inte, han sa att han varit förband åt, gissa vem, Daniel Adams-Ray. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! . Haha guuud vad pinsam jag var. Den killen blev min nya husgud och jag bombade honom med frågor. Sen sa hans kompis att han bara hittat på allt men Os-Oskar Linnkopian hade hiphoplåtar han gjort på sin iphone så jag tror honom visst.

FÖRSTÅR NI NU HUR INDIREKT NÄRA JAG VARIT MIN DAR??!! Fick seriöst psykbryt och hoppade runt typ MEN GUUUD ÄRE SANT??!?!

Bleh nu måste jag jobba. Många tröjor att vika.

Kommentarer

  • Sofia säger:

    HAHAHAHA åååååååååh, happiness för dig!



    Btw, två kakor!

    2011-06-16 | 13:02:24
    Bloggadress: http://greenshoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här: