bloggenjosse

hej, är så trött

Kategori: Allmänt

Dels från igår men också för att jag inte lagt mig i tid på typ hela veckan. Igår var i alla fall jättebra födelsedag, och speciellt mysigt var vårt Rålishäng i parken!! Tack Camilla, Emma och Ullis för att ni förgyllde kvällen! <3 och Sofia, du var i våra tankar haha. Ja så idag har jag ätit asmycket eftersom vi haft släktfika med massa tårta och annat snask. Imorgon börjar jag, lovar.

Fick jättebra presenter idag också! Prenumeration på min arbetsplats Ridsport, jättefint armband, kul spel, presentkort på Åhlens och tja det var väl allt? Mycket bra! Nu ska jag bara pallra mig iväg till H&M och Åhlens i veckan och SHOPPA. Damn, har sån abstinens!

Annars vill jag lägga upp bilder här på bloggen! Tror jag gör en utskriftsbildsgrej igen, det var ju längesen! Nån dag ska jag ändra header. Kanske när jag får min laptop då.

Kommentarer

  • Sofia säger:

    Aaaaw vad gulliga ni är :D <3

    2011-06-19 | 23:54:27
    Bloggadress: http://greenshoes.blogg.se/
  • k813 säger:

    BORING <3<3<3

    2011-06-20 | 02:17:14

Kommentera inlägget här: