bloggenjosse

it's my birthday bitch!

Kategori: Allmänt

Hehe, så kaxig tjej. Men nu är jag tjugo. Det känns mycket annorlunda från igår förstås, hela kroppen förstår att man har blivit (över natten) ett år äldre. Jag letade rynkor och gråa hår imorse. Hittade ingetdera. Eller, lite rynkig överläpp hade jag men det berodde på att den var torr. Man känner sig så sjukt mycket tröttare också som tjugoåring! Det har ju inte att göra med att jag la mig halv tre igår, utan åldern tar ut sin rätt, det vet vi alla.

Eftersom det är min födelsedag idag så behöver jag inte jobba så hårt. Mao, jag sparar det jag skrev på min "attgöra"lista till måndag istället. Då är det ändå så lång dag och lugnt i butiken.

Innan jag började handlade jag btw på systemet! Wooh stor tjej! Tanten i kassan bad om leg, och hon kisade lite på skärmen "är det den artonde idag?" så sprack hon upp i ett leende. "Jamen det är det ju! Grattis på födelsedagen! Då blir det lite fest ikväll?" "Japp", sa jag.

Förresten måste jag ju räkna upp mina presenter! Ska få en laptop, yayy! Åh, ser framför mig hur chic bloggerska jag kommer bli, när jag sitter i sängen och dricker te och äter morotsstavar (är ju inte allergisk då) och har precis kollat på ett avsnitt av one tree hill och lägger upp ett blogginlägg med dagens outfit, och kanske kvällens status "hängde med Danne (daniel adams ray), vi chillade lite i studion innan vi tog en after work på berns. Rätt schysst kväll faktiskt. Ska nog skriva klart den där artikeln snart och redigera några bilder innan dom går ut till kunderna. Hoppas ni har en trevlig kväll alla (tusentals) bloggläsare! Vad ska ni hitta på ikväll? :)"

Sen fick jag iaf HMpresentkort (!!), en kudde, ett löfte om present från marcus (?!), ett kort av Freddie där hon lovade att jag fick läsa Harry Potter för henne hur mycket jag vill (snällt<3), en liten blomma och ett underklädesset som såg ut som en disneymussla.

Men än så länge har min födelsedag varit fett kul, borde fylla år fler gånger om året, en kund sa nyss att min häst (ritade en i förrgår som råkade ligga framme på disken) var jättefin, hihi!

Så kanske bloggar något mer annars återkommer jag imorrn.

Har ingen bild på mig här på jobbet SYND VA, så jag lägger upp något bättre, tusen gånger om!

AAWWWWWWWWWW HAR NI SETT NÅGOT SÖTARE???!??!?!?!?! TROR JAG SMÄLLER AV HAHA OCH SÅ BLOMKRANSEN PÅ HATTEN OCH ALLT Å HERREGUD HAHAHAH AWWWWWWWW <3333333333333
detta är hans grattiskort till mig btw alla som undrar! Haha märks det att jag fyllt 20 eller?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: