bloggenjosse

jag är bara 1.77 och sanningen är, jag tjänar mer pengar på ica än min rapkarriär

Kategori: Allmänt

DANIEL ADAMS-RAYDANIEL ADAMS-RAYDANIEL ADAMS-RAYDANIEL ADAMS-RAYDANIEL ADAMS-RAYDANIEL ADAMS-RAYDANIEL ADAMS-RAYDANIEL ADAMS-RAYDANIEL ADAMS-RAYDANIEL ADAMS-RAYDANIEL ADAMS-RAYDANIEL ADAMS-RAYDANIEL ADAMS-RAYDANIEL ADAMS-RAYDANIEL ADAMS-RAYDANIEL ADAMS-RAYDANIEL ADAMS-RAYDANIEL ADAMS-RAYJag förstår inte riktigt varför och hur det kommer sig att jag helt plötsligt förvandlats till en elvaåring som blir olyckligt kär i kändisarDANIEL ADAMS-RAYDANIEL ADAMS-RAYDANIEL ADAMS-RAYDANIEL ADAMS-RAYDANIEL ADAMS-RAYDANIEL ADAMS-RAYDANIEL ADAMS-RAYDANIEL ADAMS-RAYDANIEL ADAMS-RAYDANIEL ADAMS-RAYDANIEL ADAMS-RAYDANIEL ADAMS-RAYDANIEL ADAMS-RAYDANIEL ADAMS-RAYDANIEL ADAMS-RAYDANIEL ADAMS-RAYMen han är så jävla SNYGG OCH SEXIG. Kan inte bestämma mig om han är bäst från Lidingörappartiden i Snook, lite fresh brunbränd sådär eller om han är bäst nu i sin svåra fashion-men-ack-så-sårbara stilDANIEL ADAMS-RAYDANIEL ADAMS-RAYDANIEL ADAMS-RAYDANIEL ADAMS-RAYDANIEL ADAMS-RAYDANIEL ADAMS-RAYDANIEL ADAMS-RAYDANIEL ADAMS-RAYDANIEL ADAMS-RAYDANIEL ADAMS-RAYDANIEL ADAMS-RAYDANIEL ADAMS-RAYIgår förade jag och Camilla (mest jag) till Snook och redan nämnde man. Idag spelade jag Längst Fram i taxin på repeat hela dagen i mp3n på jobbet, sjöng på den när inga kunder var där och rös till hans UNDERBARA röst. Det är perfektion!!DANIEL ADAMS-RAYDANIEL ADAMS-RAYDANIEL ADAMS-RAYDANIEL ADAMS-RAYDANIEL ADAMS-RAYDANIEL ADAMS-RAYDANIEL ADAMS-RAYDANIEL ADAMS-RAYDANIEL ADAMS-RAYDANIEL ADAMS-RAYDANIEL ADAMS-RAYDANIEL ADAMS-RAYDANIEL ADAMS-RAYDANIEL ADAMS-RAYDANIEL ADAMS-RAYDANIEL ADAMS-RAYDANIEL ADAMS-RAYDANIEL ADAMS-RAYDANIEL ADAMS-RAYDANIEL ADAMS-RAYDANIEL ADAMS-RAYDANIEL ADAMS-RAYDANIEL ADAMS-RAYDANIEL ADAMS-RAYDANIEL ADAMS-RAYDANIEL ADAMS-RAYFan också. Hur fan kan man vara så snygg och sexig och talangfull? Jag dör! Han är så söt.DANIEL ADAMS-RAYDANIEL ADAMS-RAYDANIEL ADAMS-RAYDANIEL ADAMS-RAYDANIEL ADAMS-RAYDANIEL ADAMS-RAYDANIEL ADAMS-RAYDANIEL ADAMS-RAYDANIEL ADAMS-RAYDANIEL ADAMS-RAYDANIEL ADAMS-RAYDANIEL ADAMS-RAYJag tycker inte jag överdriverDANIEL ADAMS-RAYDANIEL ADAMS-RAYDANIEL ADAMS-RAYDANIEL ADAMS-RAYDANIEL ADAMS-RAYDANIEL ADAMS-RAYDANIEL ADAMS-RAYDANIEL ADAMS-RAYDANIEL ADAMS-RAYDANIEL ADAMS-RAYDANIEL ADAMS-RAYDANIEL ADAMS-RAYDANIEL ADAMS-RAYDANIEL ADAMS-RAYDANIEL ADAMS-RAY

DREGGEL



Åh. Den här tar vi en gång till


Såja


Haha en som vart på songkraan??


HAN TILL HÖGER


Oj. Jävlar



Antar att jag kommit över honom om mindre än en vecka, men just nu ska jag njuta över att vara kär i en så snygg kille. Om än 177 cm lång.

OffT: Ritar adele! Fett kul! Snart klar! Kanske visar sen ...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: