bloggenjosse

love it all

Kategori: Allmänt

Kära vänner. Mitt jobb är svårt att kombinera med min såattsäga rätt destruktiva livsstil, men jag försöker. Är just nu så bakis att jag darrar, har svårt att fokusera med ögonen (fast inte när kunder är inne, är som sagt bra på att låtsas) och svävar samtidigt runt på små rosa moln.

För även om jag sov tre timmar inatt, ungefär lika mycket kvällarna innan och har varit bakis fler ggr än jag inte varit det så var det iaf igår värt det. Haha åh. Jag älskar när man kan stå och prata med någon hur länge som helst, titta en djupt i ögonen för att sedan när den ska gå helt plötsligt inte kunna slita sig från varandra. Jag älskar att få söta sms minutrarna efter, och som fortsätter rulla in under nattens gång och under morgonen. Jag älskar att även om man plötsligt blev kvarlämnad hittar man en ny som man kan fördriva tiden med.

Vet att jag inte borde blogga nu haha, har STÖRT mycket att göra för chefen kommer tillbaka imorrn och allt måste vara tipptopp och eftersom jag prioriterat att sova på lager etc måste jag jobba röven av mig idag.

Är förresten fett förkyld. BORING. Ont i halsen and such. Och jag är för övrigt superkär i Daniel Adams-Ray, han finns som tur är alltid där! <3 hahaa. Ok, lets work!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: