bloggenjosse

nu ska jag ändra på mig, på tisdag ska jag flytta ut ur mig själv

Kategori: Allmänt

Mamma och pappa är på bröllop, Freddie är på läger och Marcus är någonstans. Jag är själv. Ser på Black Swan. Fyfan vad bra den var. Ni måste se den om ni inte sett den! Aldrig sett Natalie Portman i en så vacker rollprestation och filmen var stört läskig men jättevacker och suggestiv och jag satt och analyserade sönder den helt enligt läroplanen för nionde klass.

Tänk om man var en ballerina va. Nu verkar det mest som att man river sig på ryggen/drar av sig nagelbanden eller crackar tår om man får tro filmen men hur coolt är det inte att på krogen dra till med (som hon ändå gör) "aa jag är dansare".

Apropå krogen, var ute igår. Blev halvt förföljd av en gotlänning, orka att alla äcklon ska dras till mig! Lika barn leka bäst eller? I vilket fall har jag lärt mig av min vän Emma, som lagrar typ telnr och kontakter. Så det har jag börjat med, askul att messa någon om man har tråkigt. Igår tog jag lite halvt desperat någons nr utanför Spy bar, inte för att han var min typ alls men det har ju som sagt aldrig hindrat mig.

åh, efter filmen har jag världens creative flow, som vanligt såhär på kvällsningen! Ska rita klart Adele och sen är jag fett taggad på att göra Natalie Portman. Man måste ju öva! Medan jag lyssnar på Snook och kvällsfåglarna.

Heh nu kom Längst Fram i taxin upp i spellistan! Sexxx säljer!

Btw, jag har kommit fram till att förvirrad är ett ord som beskriver mig rätt bra. Eller kanske schizofren, eller dubbelmoralisk eller kanske tudelad? Jag ändrar åsikter och uppfattning om allt varannan minut och ni anar inte hur jobbigt det är ibland att vara fast i mitt huvud. Imagine.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: