bloggenjosse

på jobbet

Kategori: Allmänt

Idag har jag gjort en punktlista så jag faktiskt GÖR lite saker och inte sitter och bara
-lyssnar på musik
- drömmer om DAR
- Dansar till snook på lagret
- Sjunger på lagret
- Ritar
- Skriver dagbok (ligger fortfarande hur långt som helst efter)
- läser metro
- Sover bakom kassan (thaistyle!)
- smsar
- bloggar eller hänger på datorn

Men vad ska jag göra?? Det är SÅ boring att vika kläder eller sortera på lagret. Alla kläder man behöver ligger i nån trög påse längst ner, längst innerst och så måste man vika om hela påsen för att alla kläder knöcklats till och så måste man lägga tillbaka påsen och vika om den i alla fall eftersom påsen knöcklats till ännu en gång. Phu! Plus att jag lackar på mina kunder, fett jobbiga.

Nyss kom iaf mormor förbi med min kusin, det var kul! Nu ska jag bara döda sex timmar till och sen ska jag till Sofia för filmbynight!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: