bloggenjosse

someone new

Kategori: Allmänt

åååååh jag dör jag hatar världen!!!

Usch borde sluta med mina tonårs-ångestutbrott.

Jag är fan snart 20 (!).

Men åh. Danne har en massa beundrare har jag nu motvilligt insett. Fan också! Jag som trodde det var bara jag och han. Typ på hans musician page på fb var det en tjej som skrev typ "tack för trumpinnen och för dina fina ord, älskar dig förevigt blabla". Och det är typ fem tjejer som driver världens fanblogg om honom och typ alla spelningar dom åkt på sen november, fuck fuck fuck och här lallar jag in med benen efter mig och är sent ute som vanligt.

Googlade på Daniel Adams-Ray singel, men fick bara upp typ "DAR släpper sin nya singel gubben i lådan..." så det måste ju vara något! Vågade även mig på "Daniel Adams-Ray flickvän" men inte heller det gav så mycket resultat. Wiie!

Men såhär jag ju inte hålla på. Jag måste komma tillrätta med mig själv och helt enkelt hitta ett substitut för den jag aldrig kommer få (och kanske heller inte vill få?). Han ska;
- vara lång och snygg
- MUSIKALISK
- inte för söder och svår
- ingen jävla player eller typ glassigt äckel
- snygg
- allt det vanliga typ snäll och sånt
- intressant också

Typ en sånhär..?

mm, ja

Kommentarer


Kommentera inlägget här: