bloggenjosse

supertanter

Kategori: Allmänt

Tänkte precis skriva ett irriterat inlägg om fulla finska tanter som stör ens bakistillvaro, då en av de ölstinkande (?) tanterna köpte en kofta. OCH en grytlapp. Och när de gick ÖVERRÖSTE de mig med beröm "Du är så vänlig" och "Du har ett jättebra kundbemötande!". Aww!! Blev så glad av att höra det, speciellt med gott samvete då jag faktiskt varit väldigt produktiv idag, jag har vikt, sorterat och fixat. Det märker ni ju! Bara ett blogginlägg på förmiddagen!

Sen var det några fler tanter varav en blev kär i en kofta i en speciell färg i en tyvärr för liten storlek, och den fanns inte i en större. Jag kom med tips och råd och föreslog att hon skulle ringa chefen när hon kommer tillbaka från semestern nästa vecka. Dom köpte inget men deras tacksamma leenden och "Det var så trevligt att träffas" när dom gick var obetalbart! Ah pk. Nu ska jag jobba vidare och fiska komplimanger.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: