bloggenjosse

Utskriftsbilder del5

Kategori: Fotografier

Visst känner ni att ni längtat lite?? Vet att jag slutade i typ april men jag glömde några:


London, mars 2010


Londongubbe! Alla gubbar såg ut såhär i London btw. Kolla själva.


Ponnys på stallet, mars 2010


Edsviken april 2010


samma där


das berliner reisen! #2, april 2010


Detta var bla mitt kära resesällskap


Mantos på DRK, april 2010


Haha jag hoppar...


Jag och Emelie red islandshäst maj 2010




Roddtävlingen!! Vi vann allt!! orka att jag blundar! maj 2010


Foto till usekrumsbloggen


Åkte på norrköping horse show


oooch la student!! Haha, detta hade jag som tackkort! Men jag klippte bort Camilla, no offense! Tänkte inte på vad farmor skulle tycka förrän jag postat det.. juni 2010


Åkte med till Emelies lillasyrras ponny


gbg 2010!


Haha vad jag ser ut.. sushi <3



var på bröllop 19 juni!


Emelie och jag hade photoshoot


och vi fick även öronen avskrikna på Twilight fan event


Sen var det betessläpp i slutet av juni, här med en av de sötaste ponnyerna i världen, Frosty!

Många va! Återkommer! Godnaatt

Kommentarer


Kommentera inlägget här: