bloggenjosse

Utskriftsbilder del6

Kategori: Fotografier

Yay vi kör en till! Bloggar hemifrån och allt, nu är det långhelg!! Ska tillbaks till jobbet på MÅNDAG, om tre dar. SOFT.


Sommarbete juli 2010




hos Emma i waxholm juli 2010


bete


Allsångsrep, älskar carolas blick haha. Juli 2010


Freddie hälsar på min sköthäst! juli 2010


vi fixade om usekrummet... blev så himla snyggt! Jag ritade loggan på väggen med en minivariant på en jacka som modell, därför är det lite ojämnt!


Fredz&jag


aww, på rödlöga tror jag! Juli 2010


Bete




Emelies landställe


Ankor på Emelies landställe


Jag och Danni när vi träffat några skottar haha. Glada! Augusti 2010


Photoshoot med nya hästar på stallet


Det var cirkus på sätra äng!


Med en elefant också


Gick ut med Zäta på promenix och passade på att fota lite


Fotade sthlm efter att sarah lärt mig lite om inställningar haha, aug 2010

Nog för idag (snook är tillbaks!)  ...nej det är dom inte :/

Kommentarer


Kommentera inlägget här: