bloggenjosse

vad gör jag här? vem är jag?

Kategori: Allmänt

Just nu ritar jag, har vart med Emma vid vattnet och pratat. Jättemysigt! Annars vaknade jag halv två (...) och har bara degat runt. Var i garaget och sjöng jättehögt också. Typ det bästa jag vet. Finns det något sånt jobb? Sen skulle jag förklara för mamma och pappa och Freddie vad jag höll på med i garaget när dom kom hem från sin cykeltur, kom inte på något. "Jag bara var där!!" sa jag lite envist.

Åkte till Kista och shoppade också. Fan att allt är slut redan på HM! Har sett ut hur mycket som helst på deras hemsida så fanns typ seriöst ingenting!

Börjar tröttna lite på mig själv nu, mitt vanliga känslostadium är typ depression, panikångest, melankoli, nedstämdhet, trötthet och uppgivenhet. Någon som vill byta? På köpet får man en hjärna som dels hatar en själv och all omgivning samt inte kan bestämma sig för någonting. Boring.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: