bloggenjosse

du måste va sjuk, sjuk, sjuk, sjuk

Kategori: Allmänt

Det som inte fick hända har hänt ändå. Nej, jag har inte blivit ofrivilligt gravid. Nej, jag har inte tappat mobilen i leran samtidigt som en häst sparkade mig i magen. Jag har blivit sjuk. Äh, vilken stor grej jag gör av det va! Jag har rätt ont i halsen och huvudet är en svampig massa. Idag var en tuff dag på jobbet med mocka typ 9 stora boxar vardera med asmycket tungt bajs, mocka ur alla dom plus halma i regnet. Var så matt i kroppen att jag var tvungen att pusta ut stödd av grepen emellanåt.

Så vad ´jag gör bloggandes kl 11 på kvällen är väl en gåta! Marsch i säng! Imorrn planerar jag att  vara frisk igen, eftersom det är sista (damn tiden går fort här!) jobbardagen, sen är vi lediga på ons och sen jobbar jag fm på tors och sen på em åker jag till Thailand!! Känns väldigt konstigt att lämna allt.

Nu ska jag sova, uppdaterar innan jag åkeR!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: