bloggenjosse

en dag i lugo

Kategori: Allmänt

Sitter pa ett internetcafe i lugo, har precis shoppat en thailandklannning. Borjar dra ihop sig! Bovlen. Den har veckan och sen nasta torsdag are off to thai! Jobbar stenhart pa brannan varje gang solen tittar fram for att keepa upp med ullis&camilla, det varsta ar att man blir smallfet av att jobba har eftersom man jobbar sa hart plus langa dagar sa man ater som in i helvete. Och spanjorerna vet annu inte vad grovt brod ar for nagot. Omojligt att halla sig till nagon flygvardinnediet eller knackebrodsdiet :(

I veckan har det varit regn typ varje dag medan Linnea och chefen var i Sverige for att rekrytera nya arbetare till stallet. Jag och Emelie skotte ju ruljansen sjalva i stallet tillsammans med Couro och Oscar. Haha gick bra, hankade mig fram pa den lilla spanska jag lart mig. Holla bandolla. Nar dom kom hem igen atervande solen ocksa sa igar var det riktigt skont. Har brant mig lite. Aah.

Nu borjar jag bli hungrig igen forstas sa forhoppningsvis ska vi smalla i oss en tortilla eller sa snart. Har bara 18 min kvar av datatiden!

vad mer har hant i spanien da... vet inte riktigt. Dagarna har flytit pa liksom. Tavling i helgen, sa det ar inte sa jattemycket stalljobb kvar egentligen! Maste komma pa allt jag ska fixa infor thai. Langtar som fan! Men kommer sakna stallet och alla dar. Ses snart igen. Ciao

Kommentarer


Kommentera inlägget här: