bloggenjosse

bilder från spanien

Kategori: Fotografier

Nu har jag också sett ESC2011! Så nu är jag på samma våglängd som alla andra igen, känns skönt. annars har jag pilat runt i staden med Carro och letat studentklänning till henne. Skönt att dom tiderna är förbi. Fan vad gammal jag är.

Imorrn smäller det hörni! Försöker avdramatisera det hela. Så jävla svårt kan det ju inte vara, annars skulle jag väl inte fått jobbet. Tänkte lägga upp lite bilder från min resa. Det vill ni väl se? Vi börjar med España!




jag och min älskling Ratina




jag och min älskling #2, Gosis aka Lancelot








jag och Linnea












jag är tävlingsgroom med pälsglansen i högsta hugg!






chefen Javier tävlar Witellus


Missyfo




Och jag som blir mörkrädd av vissa svenska ponnybarn på tävling, INGET mot de spanska!! Fyfan vad de behandlade sina ponnyer illa. Inga regler någonstans utan sporrarna fick vara hursomhelst, långa spön som de slog på de stackars djuren i varannat galoppsprång och slit i munnar, arga tränare som eggar barnen att bete sig ännu värre.... ville knappt fota vissa ekipage :(


en söt häst på tävlingen!


GOSIS<3












Den dyra 20 milj världscupshästen! Förklarar suddiga bilden, blev så nervös när hon kom!


vi fixar Cassandra inför photoshooten






fuck, trädstammen!


Witellus




Här är ungdomsledarstipendiaten Emelie! Haha, nä, hon blev uppslängd på Witellus och jag hade kameran i handen, klart man fotar! Och klart man sen lägger upp på bloggen!







Så. Detta var typ en trettiondel av alla bilder som jag har från Spanien. Ni är hjärtligt välkomna att komma hem till mig och avnjuta alla fem miljarder hästbilder på storskärm. Lär ta ett tag. Nu ska jag lägga upp alla thaibilder!

Hehe. Jag är så kul. Hell no att jag lägger upp fler bilder, klockan är snart halv två och imorrn ska jag vara KNIVSKARP, så, godnatt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: