bloggenjosse

blanded thinks

Kategori: Allmänt

Nu är mina naglar trendriktigt orangea. Och nymanikyrerade. Fett snygga. Annars har jag läst idag, hängt med Camilla till doktorn medan det var soligt, vilat min fortfarande (men ändå bättre-mående) huggande mage. Hoppas det blir bättre imorrn, annars måste jag nog till doktorn snart jag med! Min fot är prima iallafall, trots att jag sydde två stygn (UTAN BEDÖVNING, GJORDE JÄTTEONT, TYCK SYND OM MIG.).

Nu håller jag på att rensa min F-disk från bilder så jag kan ladda upp bilderna från resan. Och söker jobb. Måste ha pengar, upptäckte det lilla faktumet när jag besökte svenska H&M idag för första gången på tre månader. Har också städat mitt rum, det är jättefint nu! Rensade garderoben, bokhyllan och skrivbordet. Jag har tvättat och diskat och inte ätit alltför mycket, även fast m&m'sen från taxfreen lockar i min skrivbordslåda. Fast just när handen smyger sig ner för att öppna lådan hugger det i min mage och jag släpper den tanken. Tack magen!

Gud vilken produktiv dag va! nu fattas bara pengar och jobb, nu när jag är brun och snygg och smart (iaf brun, iaf lite).

Igår bytheway körde jag hela vägen hem från söder, från mammas jobb. Damn! Kom först inte ihåg hur man stoppar nyckeln i bilen, resten gick bra.

Fan, längesen man ritade en ordentlig bild va! Har blivit jättekreativsugen. Eller vad heter det, när man känner sig som typ Picasso (Pablo), fast inte lika svår, utan mer att man typ får massa idéer till teckningar, foton eller annat estetiskt (fast inte typ skulptera. Sooo boring).

Nu ska jag fortsätta rensa min överfulla men ack så kära dator, baj bitchezzz!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: