bloggenjosse

booring!

Kategori: Allmänt

Japp, då var mitt frilansuppdrag över. Förhoppningsvis får jag fler erbjudanden för just nu gör jag ju inte så mycket. Gud, var jättetrött igår. Och när jag skulle intervjua vinnarna blev jag plötsligt nervös medan jag hasplade ur mig "ehe heej jag heter Josefine och kommer från...Ridsport..". Jag såg väl ut som en osnuten 14-åring så jag kan tänka mig att de flesta trodde att jag ljög. Men de svarade snällt på mina rätt oproffsiga frågor ("hur känns det att vara känd?") och jag kunde andas ut. Sedan skrev jag ihop allt igår, skönt. Korrläste imorse och skickade till redaktionen. Nu jävlar börjar livet.

Livet idag består av att ha thaimiddag med Camilla och ullis. Det är mina planer. Förutom att söka jobb och allt det där. Men det känns lite halvkul att uggla inomhus, så jag kanske tar mig en cykeltur nånstans. Och ba lever.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: