bloggenjosse

chacha bloggen

Kategori: Allmänt

Ar nu i laos! Ett land som inte har mynt vilket gor att minsta pengen dom har (som jag sett) ar 500 kip. Jag jobbar pa att saga sabaidee istallet for sawasdee kaa och kaup jai istallet for kaup kon kaa. Vi kommer snart tillbaka till thailand, iovermorrn narmare bestamt.

Annars saknar jag hemma ratt mycket nu. Aven fast jag inte vet vad jag ska komma hem till. Jag saknar Freddie som tusan. Och resten av min familj lite ocksa. Jag saknar kompisarna dar hemma. Jag saknar hastarna, jag saknar svensk sommar och svensk mat, jag saknar att vakna pa morgonen och ga runt och sjunga i huset, jag saknar nastan att tvatta! Jag saknar att ta taget in till plattan och ga runt, fika med en kompis och hanga i kungsan eller shoppa (pa drottninggatan, nej skoja bara).

Fast allt det har kommer kannas sa trakigt nar jag kommer hem, jamfort med hur jag har det har. Jag lever ju livet nu. Om man tanker tillbaka pa allt jag gjort under de tva och en halv manad som passerat tanker jag, shit, jag upplever ju banne mig nu!

Man far inte glomma att stanna upp och ta ett djupt andetag.

Hoppas forovrigt ocksa att dom dar javla arbetsgivarna hor av sig snart.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    GLÖM ALDRIG STRANDEN OCH LAPPTÄCKET OCH ÖLEN OCH GITARREN OCH MOPPEN OCH NAZIFLAGGAN. och hatten och krullis<3

    2011-05-11 | 09:47:13

Kommentera inlägget här: