bloggenjosse

dags att börja sätta vinterpäls

Kategori: Fotografier

Jag har ju tjatat rätt mycket om att det känns som att hösten är påväg. Även fast min näsa kliar sönder av pollen, studenterna börjar göra väsen av sig och folk babblar om sommarplanerna. Men jag har ju haft min vår i Spanien, där det var regn och lera i februari/mars. Jag hade min sommar (högsommarvärme) 6 veckor i Thailand och Laos. Så nu känns det helt naturligt att vi börjar gå mot höst. Så gör vi inte det, och det känns konstigt.

Idag ska jag till Frasse och sen lotsa Freddie till simhoppet. Ska cykla till Fraz som bor i Solna (nästan bredvid Sofia faktiskt, hehe!) så det kommer väl ta ett tag. Ska bara ladda in lite ny musik i min mp3.

Det är lite kul btw! Min mp3 (som visserligen kanske är mer tålig pga världens plasthölje) kunde ligga i snön i julas under två veckor, och används nu av mig och funkar helt perfekt, medan min jävla xperiamobil inte kan bli lite fuktig utan att börja böla. Jag köpte ju en mp3 i koh phangan men den vaskade jag pga sepeskärm och att man inte kan lägga in nya låtar på den av någon anledning (jag vet att det får plats mer). Så nu är min svarta sandisk den som jag haft längst och därmed rekommenderar varmt. Den har ju funkat längre än ett år! Något mina andra inte gjort! (BETALA MIG SANDISK).


Camilla!


Visste ni att det var Eritreas nationaldag igår?













Lite Stockholmsbilder, kom på igår att jag typ inte har några såna. Fast alla är fotade från Gamla Stan.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: