bloggenjosse

resume

Kategori: Allmänt

jag antar att ni vill ha nåt om dagen?! Här kommer en snabbrepris:

- Skjutsade mamma till stan

- Körde bil, dåligt

- Var hos Frasse. Älskar den hästen <3 SÅ mysigt, vi skrittade och klättrade i skogen, sen övade vi trav/galopp på ridbanan. Han fattade galopp i bägge varven och var sjukt fin!! Yay!

- Emma och Camilla kom hem till mig! Jättemysigt! Vi solade. Jag blev blekare, tror jag.

- Var i stallet, inbjuden till useks möte. Förjävligt. Förstår nu att jag inte hör hemma på djursholm, tillochmed hästarna hatar mig. Men det hindrar mig inte från att fortsätta pussa på Drabben, haha. Nej men gud. Dryga jävlar hela bunten. Och jag var nervös så jag var inte ens rolig. Brun+fashion var jag i alla fall. Och det är ju det viktigaste just nu.

- Åt sushi. Kände mig typ smal under dagen eftersom jag fram till middagen klockan åtta ätit typ en liten skål yoghurt och en liten rågmacka. Efter middagen vände trenden, tyvärr.

- Nervös inför söndag. Har intalat mig att det inte kan gå sämre än att hela hästsverige inklusive typ Jan Brink och Malin Baryard (som läser ridsport, fuckers) kan läsa mitt referat. Men det drabbar väl mest de som tävlade på tävlingen. Som inte får något vettigt att läsa. Samt kanske mig då som kanske får lite hatmejl. Ljuva livet som kändis! Men tjejen på redaktionen sa iofs att hon kommer korrläsa texten, så har hon grundfaktan (om inte det eländet är felaktigt bara) så kan hon väl svänga ihop en ny jävla text om den suger. Positiva tankar här!

- Klockan är snart två, fan, och jag ritar en häst. Har fått lite creative flow även fast jag är så trött. Har inte skrivit dagbok på snart en vecka. Imorrn ska jag träffa Carro och Jossan! Gnatt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: