bloggenjosse

rolling in the deep

Kategori: Fotografier

är så himla trött på att jag aldrig får något jobb!! Jag har försökt hur länge som helst, men förutom mitt lilla frilansaruppdrag har jag inte fått någonting! Så igår bestämde jag mig för att åka in till stan idag (cykla) och lämna ut CV:n åt höger och vänster. Idag regnar det förstås. Jag hade tänkt att åka för en timma sen men eftersom det dels regnar och dels skulle jag ringa en snubbe klockan tio kan jag likaväl spara pengar och ringa hemifrån, och sen åka. Kommer ändå inte hinna lämna ut så många CVn idag eftersom jag ska träffa Camilla klockan 12. Men jag ska fortsätta hela veckan. Detta blir awesome!

Men man blir så sur, när man ringer till någon arbetsgivare och dom säger att dom måste vara säkra på att man vill ha jobbet för att vissa slöjävlar som typ mejlat ett CV en gång och sedan får jobberbjudande INTE VILL HA DET!! Varför får såna jobberbjudanden för??!!

Nu ska jag strax ringa. Och fan all denna pollen. Jag crackar upp snart. Min näsa gör i alla fall.


en av dom första bilderna med nya objektivet

Kommentarer


Kommentera inlägget här: