bloggenjosse

vaken om natten och drömmer på dagen

Kategori: Allmänt

Argh! Kan knappt andas. Den där jävla pollenchocken jag fått efter hemkomsten har nu gjort att jag fått feber och världens halsonda. Fyfan vad ont det gör. Och snorar gör jag hela tiden. Idag har jag inte gjort något, förutom att se på Easy A (är alla sjuttonåringar sådär sofistikerade och allmänbildade och talar i tungor?? I think not.), lämna Freddie på skolan, sovit, skrivit i min dagbok, hängt på datorn. Jag vet att det har varit fint väder idag men jag får typ huvudvärk om jag går ut.

Och jag MÅSTE bli frisk till imorrn!! Kanske inte nämnt det, men jag (wohooo) ska provjobba på Wayne's imorrn. Fan vad awesum. Kommer nysa ner i första bästa latte. Dessutom så gaaah måste tro på mig själv men jag är så orolig att jag ska börja sjabbla bort allt som på typ paninis. Men dom var snälla när jag lämnade CV i tisdags så det borde inte vara några problem! Sen ska jag på intervju för någon forskarundersökning. Sen ska jag hälsa på Camilla som jobbar på Cos, och sen ska jag väl hem och kurera mig eller så.

Btw så ska DAR (Daniel Adams Ray) spela på grönan den 15 sept!!!! Aaah cant wait! Nu lyssnar jag sönder hans album. Helt sjukt hur söt man kan vara och samtidigt så talangfull! Finns såna liksom. Damn.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: