bloggenjosse

lite teckningar

Kategori: Ritat

Arghh har fett ont i halsen! Vet inte vad det kommit ifrån, fick det från igår typ.. Om det inte var från kvällskvisten så kanske från dagen då jag var syslöjdslärare? Hehe ni kan ju tänka mig gå runt i en sysal bland osnutna tioåringar. "Va vadå virka, jag har ingen aning om hur man gör, hitta på själv!" och "Okej alla som inte jobbar blir uppskrivna på min elakabarn-lista och ni blir direktrapporterade till er lärare!".

Idag tänkte jag i alla fall lägga upp lite teckningar från sistone här! Det var ju längesen. Jag har tänkt mig att rita en ny bild också men som med mycket annat har jag inte pallat ta tag i det. Trist egentligen. Fast jag har inte heller riktigt bestämt mig vad det ska vara isåfall. Antingen döda stjärnpållen Hickstead eller döda stjärnan Amy Winehouse (igen jag vet) eller om jag kanske ritar av nån annan pålle från nån bild från Ridsport. Hm.





Hade sär-ISO på kameran osv så det ser ut som jag lever i ett gulsotsinferno.

Förresten, var hos Frasse igår! Han markerar inte längre på vä fram, mycket skönt! Sen hade jag lite bråttom efter vi ridit och pga stressen ryktade jag ganska snabbt med hårda tag. Och helt plötsligt är mitt ringfinger ivägen för ryktskrapan, så den sliter upp en spricka mitt i nageln :( Gjorde satans ont. Dovas gav mig plåster, hehe. Så det fingret är det enda som inte fått njuta av mitt icy purple Isadora nagellack. Fyfan vad snyggt det är!! Fast det är bara jag som får ha det.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: