bloggenjosse

blommor och ankor

Kategori: Fotografier

Igår gick jag ner till vattnet och fotade ankor! Samt lite blommor på vägen. Ankorna var söta. Blommorna med. Sen red jag faktiskt Frasse igår också, jättekul att äntligen komma upp i sadeln (eller vad fan, fårskinnslappen då, men vår riktiga sadel ska faktiskt komma nu i veckan! Yay!). Vi var båda i rätt dålig kondition så det blev lugnt pass.

Jag är förresten hemma idag med om det inte märks, avbokade jobbet för hela veckan igår. Tyckte att det var lika bra så jag satsar på nästa vecka istället! Jag mår faktiskt redan bättre nu, hostan är kvar och jag är snuvig och lite halvförkyld men det känns bättre! Snart får jag börja gå ut också, gah längtaaar!

Så nu ska jag visa några bilder från igår:























 Nu är det lunchtime!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: