bloggenjosse

bröllop i mjukisbyxor

Kategori: Allmänt

Japp! Nu har jag upplevt mamma och pappas bröllop via en DVD som farmor så snällt skickade till mig! Jag blev omnämnd några gånger vilket kändes skönt, typ just då som middagen pågick låg jag ju på sjukhuset med syrgas och lyssnade antagligen på "musik och romantik" med nicke W på lugna. Hehe. Medan jag var sur över att jag inte fick gå på bröllopet. Å andra sidan skulle jag nog känt mig lite dum som inte gjorde något, alltså Freddie sjöng och Marcus höll tal. Skulle jag då sitta som det sepe mellanbarnet och se töntig ut? Jag kanske hade fått stå för fäshionheten av barnen eller nåt sånt. Lär väl aldrig få veta.

Men haha, min mosters tal var jättekul! Hon är tre år yngre än mamma, så när hon var 15 väckte mamma henne vid ett (med hennes kompisar) och så sminkade dom min moster och lånade ut mammas kläder till henne. Sen smög dom ut och åkte med mammas saab in till en svartklubb och dansade till 5-6 på morgonen. Och mamma som är på mig om att jag inte får vara "ute och ramla runt"!! Hahah! Nu jävlar, här ska festas!

När jag blir frisk vill säga. Förstås. På måndag, har jag räknat ut.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: