bloggenjosse

dum av dig

Kategori: Allmänt

Har hittat två reservmobiler jag kan använda. Haha kommer ihåg när min xperia gick sönder i thailand, var så jävla sur och hatade den nya mobilen jag köpte. Och nu har jag slarvat bort den på något sätt och jag vill bara ha den tillbaka! Det är inte som att den har något värde för någon utom mig eftersom den är både ful och typ inte användbar på något sätt (dess täckning är en klass för sig). Så jag hoppas verkligen inte att någon har snott den! Varför skulle någon göra det?? Åh saknar alla mina sms :((

Ska eventuellt jobba imorrn beroende på om det går utan mobil (med vägbeskrivning osv) men det borde väl inte vara några problem.

Förresten, verkar som att lösen separ sig lite? Har få som är inne på bloggen så det känns som att det borde funka om inte alla blivit bortskrämda av lösengrejen. Well well.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: