bloggenjosse

En vecka kvar!!

Kategori: Allmänt

You guys, om en vecka smäller det!!!! Vad händer då, om inte KONSERTEN PÅ GRÖNAN MED DANIEL ADAMS-RAY (snygg sexig men tyvärr icke singel om man får tro nån blaskig tidning jag läste för ett tag sedan)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hehe!! Jag har gått igenom scenariot för mig själv i huvudet ett par gånger nu. Måste repetera in det så det sitter till nästa vecka. Såhär:
Jag kommer till grönan flankerad av mina trogna lärjungar aka mina vänner, vi kommer till grönan innan 18 så vi slipper betala den sabla förhöjda entréavgiften efter detta klockslag, vi kommer fram till stora scenen där inga äckliga fjortisar börjat vänta än eftersom de är för upptagna med att kvävas av sockervadden eller spy i extreme. Jag och mitt sällskap underhåller oss i två timmar med att catcha upp det senaste gossipet i vår lilla krets, sedan drar konserten igång. Jag står förstås längst fram vid stora scenen, DAR blinkar ett par gånger åt mig, jag svimmar nästan men lyckas behålla ansikte och frisyr.

Jag bränner av ett par coola bilder med min systemkamera (det regnar ju inte!), det är faktiskt en väldigt härlig septemberkväll, lite krispig höstluft men ändock en liten touch av sensommar finns kvar i de gyllene solstrålarnas sista... eller vänta. Klockan åtta är det typ mörkt. Okej, men sensommaren återfinns i DARs underbara melodier som förstås jag kan vartenda ord av, och DAR är så imponerad att han vill att jag ska hoppa upp på scenen och sjunga duett med honom (när tycker ni jag lämnat realistiska planeringen för vilda fantasier? Inte än? OK, vi kör vidare) utan en tanke på att jag faktiskt råkar vara typ 15 cm längre än honom. Faktum är, bara för att reta alla fula pygméfjortisar har jag lånat Camillas killerheels vilket gör att jag nu är 2m+. Men inget av detta bryr sig DAR om eftersom han nyligen också råkat växa så även han nu är 2meter+. Sicket sammanträffande!

Vi får efter den fantastiska konserten hänga med backstage och DAR lovar att överge sin hyperhipsterhet och bli en cool snook-rappare igen bara vi kan bli ihoop och jag säger ett nådigt:ok, och vi lever lyckliga i alla våra vackra restrerande dagar. Jag blir förresten känd och rik och lycklig och kommer på vad jag vill syssla med helt plötsligt, och allt löser sig till det bästa. Oskar Linnros blir buddy med DAR igen. BigDanne va.

Så ni förstår, jag måste vila upp mig inför nästa torsdag! INGET, jag säger det igen, INGET, kan få mig att missa detta. Därför är det liiiiite osäkert om jag kan sällskapa till Håkan Hå imorrn på samma plats. Jag har nämligen återgått till rosslig hosta och rosslig andning samt lite (men väldigt lite) svårare andning, och som sagt; INGET får hindra mig om en vecka. Men jag ska se hur jag känner mig imorrn, förutom att jag ser ut som ett skogstroll på alla fronter samt att jag är snuvig och hostig är jag ju pigg i huvudet och ingen feber alls.
Den som lever får se som jag brukar säga!

Nu ska jag sluta vara så goddamn boring och ge er lite ögongodis. Mmmm


Haha, japp, har fler på lager av de här!! Men nu börjar de ta slut så nu är det verkligen på tiden att jag kan plåta några nya....



Och så lite örongodis!(aktivera alla sinnen!)



Älskar den här versionen av låten.. plus sexiga videon.. hehe nä men han är snygg förstås.



och förstås!! Denna lyssnar jag på exakt just nu FYI. När Os-oskar Linn säger att han vill se mig som gud skapar mig osv.

Fan att den är censurerad bara. Man missar tex när danne säger "inte den som e den som KNULLAR runt" eller "shut the FUCK up", så mycket attityd i sån liten människa! Klart man blir imponerad. Ett riktigt kraftpaket.

Nästa torsdag alltså!

Kommentarer

  • k813 camoile säger:

    glöm inte att din trogne partyner in crime står vid etrén iförd rånarluva a la kk och sänker alla fittjävlar med ett automatvapen. FAN VA NAJS

    2011-09-08 | 22:22:01

Kommentera inlägget här: