bloggenjosse

gillar ni vackra och rika människor?

Kategori: Allmänt

Eller duger det bra med mig? Haha, på blogg.se:s framsida är det någon reklamgrej iaf:

"Vi söker härligt glammiga bloggare som älskar de stora stjärnorna, världskändisarna, de rika och de vackra. Stämmer det på dig och dina läsare? Då kan du bli en utav de utvalda bloggarna som får tävla ut prenumerationer på Hänt Bild och som ytterligare bonus få chans att vinna en prenumeration till dig själv."

Jag är ju härligt glammig och kan väl försöka lära mig att älska världskändisarna, de "rika och de vackra". Älskar benämningen på dem. Haha. Ni kan ju också lära er att älska dem? Så kan jag få en prenumeration ¨på Hänt Bild som jag så gärna vill ha.

Nu ska jag gå en promenad, har inte gjort det än hehee. Fastnade bland youtubevideos som handlade om rika och vackra världskändisar. Vad gör man inte för lite glamour i vardagen?


Här kommer lite bilder på lyckliga, rika och vackra världskändisar. Titta och njut






ååh vad boring att ha en kändisblogg! Jag slutar. Ni kan få läsa om mitt trashy liv istället. Med lika fula bilder!

Kommentarer

  • k813 camoile säger:

    hahhahhahaha jossan....



    du är ju typ roligare än jag. boring.

    2011-09-08 | 20:46:11

Kommentera inlägget här: