bloggenjosse

jobba!!!

Kategori: Allmänt

ahh hörni!! Låg i sängen fem i sju och tänkte "nähä, inte ett jobb idag heller" så ringer det på telefonen!! Så nu ska jag åka till djupaste djursholm och ta hand om pälsbollsmössebarna där! Musik och engelska. De är som äldst sexor men hoppas fan inte dom ska lära sig något nytt gitarrstycke eller så (som inte jag kan....) (kan ju inte spela gitarr alls) (förutom smoke on the water) (introt alltså) (samt D-ackord och lätta G-ackordet)

Ok. Har klätt mig anständigt nu, vet inte om jag ser ut som en hipp lärarvikarie eller som ett drinkluder på väg till spybar. Kan inte bestämma mig. Men antagligen vet inte barnen vad det sistnämnda förhoppningsvis. Phhhuu. Fan nu blev jag nervös!! Tänk om jag blir sen?? Tänk om jag gör bort mig?? Äh hur skulle jag kunna göra det förresten. Nu kör vi och jag återkommer med rapport när jag kommer hem.

Wish me luck!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: