bloggenjosse

lever till max

Kategori: Allmänt

Haha. Den töntiga titeln till trots; jag har ett helt annat liv nu! För typ två veckor sen levde jag i princip som en grönsak, hängde på datorn 24/7 och masade mig runt. Nu har jag jobb för mer än dygnets timmar räcker till, jag åker till Frasse på eftermiddagarna eller träffar kompisar eller gör annat.

Som imorrn tex, VET ni vad jag ska göra då??

För första gången och troligtvis enda in my life ska JAG se Trollkarlen från Oz på BIO!!! På storduk! På Victoria! Eftersom dom fyllde 75 eller hur det var och ååh det ska bli jättekul!

Enda är att jag kommer komma ca 10 min sent in på filmen eftersom jag inte hinner annars från jobbet. Ska strax ut nu med Camilla och därför ville jag vara ledig imorrn (och också för att jag jobbar sex dagar den här veckan annars... och jag kan egentligen inte jobba 100% än).

men på förskolan där jag hänger just nu (kom dit i måndags och är fortfarande där) behövde de hjälp imorrn IGEN eftersom alla fröknar blivit sjuka (sen jag kom, eh??) och jag känner mig lite elak om jag säger nej samt som pengarna lockar.. så jag sa ja, men bad om att få gå halv tre, skulle slutat hel egentligen. Så därför blir jag sen, hinner inte in tidigare! Men jag har ju sett filmen hundra gånger, hoppas jag bara hinner till over the rainbow-delen, börjar alltid böla där haha.

Och hoppas bövlen dom släpper in mig!! Kommer vifta med min läkarmissions-välgörande-ändamåls-biljett och KRÄVA att få komma in. Det löser sig. Allt löser sig tillslut!

Nu ska jag fixa outfit och måla naglarna. Ciaoz!


Åh filmen är magisk magisk MAGISK! Precis som den här bilden! Awesome!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: