bloggenjosse

Oscar "hipstersopan" Wendt

Kategori: Allmänt

ÅÅÅÅÅÅÅÅHH. Såg matchen Sverige-Ungern, givetvis. Missar sällan landskamper. FAN OCKSÅ. FAN vad vi blev förudmjukade. Av ett Ungern som saknade FYRA nyckelspelare. Medan vi spelar den viktigaste av matcher så:
- Har vi Oscar Wendt på plan. Som INTE har en bra dag på jobbet (sopa).
- Backlinjen passar Isaksson på så farliga vis att det ser ut att bli självmål anytime
- Låter ungern ta över första halvlek genom 1-0 målet
- Låter Ungern få farliga chanser i slutet
- Låter Ungern göra 2-1 målet i de sista hägrande minutrarna.

Jag var rädd för att det skulle bli 1-1. När så den ungerska snubben sköt in 2-1 (kryssade mellan förvirrade svenska backar) fattade vemsomhelst att det var kört. Fyyyyfaan.

Nu läser jag i alla fall matchpratet på flashback. Åh, man blir ju på gott humör igen. Skrattar mig igenom hela tråden, har man följt matchen blir det ännu roligare! Bland annat levereras ovanstående benämning på  matchen skämspåse, med en överkryssad etta i betyg. Fattar inte att Hamrén insåg redan i första halvlek att han borde bytts ut. Istället byter Hamrén ut KÄLLSTRÖM, som haft flera myyycket bra målchanser!!


äsch då, sverige

Kommentarer

  • Anonym säger:

    det enda i detta inlägg som stör mig är din stavning av ordet förödmjukande. Du är ju min make, min livskamrat, min willium. Min enda vän som faktiskt kan stava. Inte för att göra dig ännu sjukare <3

    2011-09-02 | 23:37:04

Kommentera inlägget här: