bloggenjosse

sista spelningen!!

Kategori: Fotografier

åhhh! Satt och småsjöng lite medan jag skrollade runt på aftonbladet, så avbröt jag mig med ett "VA?!", för vad står där i svarta rubriker om inte: "Daniel tar paus från musiken"

Blev helt förstenad. Ska han sluta? Hade precis läst, med bara ett uns så mycket entusiasm, innan att Oskar Linnros skulle lägga av med soulpopen och göra nåt annat (starta upp snook igen? snälla?) så jag trodde först det var något allvarligt som att han skulle dra sig tillbaka för alltid.

Men så var det ju inte, bara en paus. På obestämd tid. Han sa att han skulle skriva låtar opretientöst, och ifall de blev tillräckligt bra blev det en ny platta. Men vafaaan. Han måste skriva jättemånga jättebra nya låtar åååh! Står inte ut med tanken att man måste vänta kanske tre år på att han ska ta sig i sin hipsterkrage och släppa något nytt. Då är jag fan 23! Och gammal! 

I vilket fall sa han också att han ska ha sin sista spelning innan "pausen" den 16 sept, alltså dagen EFTER grönanspelningen. Så jag säger bara det. Den 15 SKA jag stå där, LÄNGST fram vid scenen (taxin) oavsett hur jag mår!! Omg. Kommer bli magiskt.

FÖRSTA BJÖRNEN Daniel Adams-Ray är så glad att han kastar upp sin Rockbjörn i luften.
awwhhffdjspdds <33


Ser ni blicken eller??  var tvungen att lägga in en bild av mig också för en gångs skull. Funderar på om det kommer regna den 15e eller om man vågar ta med sig kameran då? Måste ju ha fler bilder på min one-minute-man, haha.

Kommentarer

  • Jessie säger:

    JAG VILL VA MED SOM FAN!!!!!

    2011-09-01 | 22:42:26

Kommentera inlägget här: