bloggenjosse

tanken har väl snuddat mig men aldrig att den nuddat mig

Kategori: Fotografier


Ser ni sexigheten som bara flödar, låser in dig i en kapsel och sedan vägrar släppa taget?? Snygg är han iaf. Här är alltså en bild som jag fixat lite från i torsdags men jag pallade inte fixa några fler idag...
 
Gah, annars har jag börjat känna den där jävla latheten kombinerat med "vadskajaggöramedmittliv"-ångest-paniken krypa närmare. Eller någon slags uppgivenhet, en tom meningslöshet eller så. Vet inte hur jag ska förklara men tja. Vad har jag gjort idag? Vaknat ett, varit hos Frazthaman, stirrat på datorn, ätit, ätit igen, ätit lite till, ätit, hängt på datorn, kollat på idol. Damn, det har ju ändå hänt en del idag! Borde sluta klaga!

Kanske lite sundance kid kan muntra upp mig? Eller snook? DAR? Eller läsa Det?

Jobba imorrn, redan så trött på att jobba. Längtar tillbaka till min sjukledighet. Haha. Jag är verkligen dum i huvudet. Kan ALDRIG bestämma mig för hur jag vill ha saker och ting!!

Klart jag vill ha mitt jobb. Det är faktiskt sjukt bra (nu när jag ÄNTLIGEN har ett) och snart är det ju lön också! Lite osäker dock om lönen verkligen kommer nu den 25e eller i oktober...hm..fan

åh, behöver nya kläder förresten. Bland annat en kappa, råkade nämligen glömma min i en lägenhet igår hos någon jag inte vet vad han heter, hans nr eller någonting. Fan fan fan. Min kappaaaaa liksom!! Vad ska jag nu gömma mig i??

Och fan nu har jag inget busskort heller. Fan i helvete.

Äh Sundance Kid did the trick. Tack kent

Imorrn ska jag ta tag i mitt liv (o härliga måndag!) och ska försöka att inte skriva sådana här depressiva inlägg i fortsättningen!


Hah, orka den här! Lyckades efter konserten hamna NÄSTAN vid staketet där en viss Daniel Adams Ray svischade förbi alla squeezade fjortisar och hälsade typ. Jag joinade dessa, och funderade på om jag skulle klappa honom på huvudet när han var tillräckligt nära men avstod detta och nu såhär i efterhand är jag rätt glad över det. I vilket fall försökte jag desperat få någon slags bild, detta var den BÄSTA av alla. Eftersom inställningarna fuckade i det obefintliga ljuset, blixten vägrade funka, DAR såg ut som en mörk man i alla bilder om hans ansiktsdrag inte duplicerades som på bilden ovan. Well, sexig ändå.

Kommentarer

  • Carro säger:

    Åk tillbaka till lägenheten! Kappa och busskort, nu! Superviktigt!

    2011-09-22 | 23:45:05

Kommentera inlägget här: