bloggenjosse

vart jag mig i världen vänder

Kategori: Allmänt

Åh så egocentrisk jag varit i mina inlägg! Jag har blivit en såndär som bara bloggar om mig själv trots att typ resten av världen svälter och dör.

Tänkte skriva lite om den väldigt tragiska flygolyckan i Ryssland i förrgår. Jag måste bara säga, jag har ingen koll på hockey. Jag hade aldrig hört talas om Jaroslavl Lokomotiv eller Stefan Liv heller för den delen, tyckte mest att hela olyckan var mycket tragisk som sagt var. Men nu har jag läst på lite och konstaterar följande:

- ett helt ishockeylag som utplånats! Hur sjukt är inte det?? Typ som att AIKs a-lag helt plötsligt skulle försvinna.
- Stefan Liv verkade vara en väldigt sympatisk människa. Och sjukt snygg. Han kom förbövlen från Polen!!
- Väldigt tragisk händelse
- Stefan Liv har tydligen vart målis under tre kronors stora matcher i VM och OS. Hur har jag kunnat missa honom då? Jag såg ju förtusan dom matcherna!
- Han gifte sig i juli och har två barn. Det gör det hela ännu värre.
- Tragisk händelse som sagt. Hoppas de inte hann lida.

Mina konstateranden tog slut där så jag låter bilden tala istället:


Titta! Heath Ledger typ! Har jag sagt förresten att jag ska på roadtrip i östeuropa? Alla män är så snygga där. Och gangsta. Häng på om ni vill.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: