bloggenjosse

aaand pose!

Kategori: Allmänt

Är på säsong tio nu av antm (har redan smeknamn för det!!). Eller, tja, jag hoppade direkt till tian för att jag visste att det var då plussize-tjejen Whitney deltog. Glömmer man av nån anledning att hon är plussize under programmet ser hon till att påminna en, konstant.

Dock var det inte hon som var min favorit utan det var tjejen med konstiga dialekten, Anya. GUD SÅ VACKER. Seriöst. Hon sprudlade av energi, var rätt knäpp men fick helt underbara bilder och var ödmjuk och genuint intresserad av branschen. Hon påminde lite i utseendet om bruden jag jobbade med förra hösten, inte i modellande utan när jag var smörtant om ni minns. Om inte annat kanske ni har nåt smörpaket i kylen som skräpar hehe. Hon var ju modell också och hade precis samma ansiktsdrag. Fast hon var inte lika gullig i sättet som Anya verkar.


Här var en bild hon tog (Anya) under programmets gång. Säger man att hon tog bilden btw? Det var ju fotografen som knäppte. Hm.

Blev så himla sur över att Whitney vann den omgången! Fattar inte, jag antar att covergirl ville ha nån go och glad brud som funkade som role model och talesperson för "plus-size" (alla över size zero och two) men Anya levererade varenda gång och visade mycket större diversity (fan glömde svenska ordet bara för det). Mångsidighet menar jag!

Åh! Barn svälter! Och Whitney vinner top model cycle 10! Världen är sannerligen inte rättvis! Eller fair som jag kanske skulle sagt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: