bloggenjosse

congratulations, you're still in the running towards becoming america's next top model

Kategori: Allmänt

Har snöat in mig lite på modeller nu. Det började med att ett tvbolag gav alla amishfrämjande människor såsom min familj möjlighet till fler kanaler än ettan tvåan och fyran (samt kunskaps-och barnkanalen..). Så när jag hängde hemma såg jag på top model. Förstås gamla säsonger eftersom det var typ mitt på dagen men wow! Jag har hört talas om det tidigare, möjligen sett nåt enstaka klipp på youtube och hört folk snacka om det men alltid tänkt (mest av stolthet) : "pöh! boring!"

Men nu när jag väl började följa det kan jag inte sluta. När tjejerna får uppdrag sitter jag och posar med och låtsas att jag också får göra en photoshoot. Visst är jag lång, men jag är mindre fotogenisk än en sten och jag har inget utseende för modellande ändå. Men fan vad kul det är att låtsas i alla fall!

Och jag har till och med övergett min leopard bara för att rita lite modeller istället. Men jag ritar. Go creativity!

 

Be fierce, Tyra says

Kommentarer


Kommentera inlägget här: