bloggenjosse

i met a girl who sang the blues and i asked her for some happy news but she just smiled and turned away

Kategori: Fotografier




Så i lördags var det sista uteritten på Diva. Ägaren ringde i torsdags och berättade att Diva (idag) skulle iväg på tillridning en månad vilket innebär att hon samtidigt är till salu om nån erbjuder ett bra pris. Jag har inte haft hand om henne så länge men jag kommer verkligen sakna henne så mycket!! Tror inte hon kommer tillbaka. Ägaren har ridit henne mindre än vad jag gjort och det känns inte särskilt lönsamt för henne.



Min finaste hestisbestis :( Kul att jag skulle vara febrig fet valross den enda gången vi blev fotade tillsammans, igår alltså.

Får se om jag kommer iväg och hälsar på henne, hon skulle stå så långt borta bara.. fan!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: