bloggenjosse

jag ger er min morgon, jag ger er min dag

Kategori: Fotografier

Då när man tänker sig att man ska göra massa saker, fast man inte gör det.

Nästan varje gång när jag plumsar ner framför datorn darrar jag nästan av kreativitet och tänker "och NU ska jag minsann skapa något!!" så jag klickar upp bilden av den sovande leoparden jag ritar av, jag trycker upp photoshop och klickar fram ett nytt blogginlägg. Bilden av den sovande leoparden ligger kvar under alla flikar tills jag trycker ner den då jag stänger av datorn, photoshop likaså och när jag väl tänker att jag ska blogga har det dröjt så lång tid att jag automatiskt loggats ut. Och då är det för jobbigt att logga in igen.

Den enda kreativa saken jag håller fast vid är gitarrplinkandet. Men det är å andra sidan ingen kreativ skapelse, det är mer ett sett att öva lite "veva med armen" och "tryck så hårt du kan på strängen" och "byt ackord så snabbt du kan". Skapandeprocessen tror jag dröjer lite där, jag måste först lära mig spela förbövlen.

Jag har också tänkt, varje gång jag traskar förbi en blåsippa, att jag ska fota den så jag har något att lägga upp på bloggen. Inte det heller har hänt. Nu när jag väl var ute för att spana blåsippor (gick ett varv runt huset) fick jag en bild på en scilla och två suddiga på en vitsippa. Sen rusade jag in för jag såg att grannarna var hemma (och ute). Jag är ju inte riktigt presentabel för tillfället, även om jag mår bättre än igår.

Men, nu har jag i alla fall två bilder. Så nu lägger jag upp dem och hoppas på att jag pallar ta tag i något kreativt. För det var längesen.


scilla, check


vitsippa check


blåsippa check (fast bilden är från 09 och jag brukar lägga upp den med jämna mellanrum så ni har säkert sett den




och nu....

.
.
.
.
.
.
.




KREJZY VITZIPPZ!!!!!!!!














omg so crazy

Kommentarer


Kommentera inlägget här: