bloggenjosse

bloody bollocks!!

Kategori: Allmänt

Åhhhh neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeejjjjj!!!!! Hörde något diffust om det på radion när jag sov, men när jag vaknade gick det in helt eftersom snubbarna i studion upprepade det ett antal ggr; RolfGöran Bengtsson missar individuella OS pga att Casall fått en trampskada på hoven. Fuck. Fuck fuckelifuckfuckfuck.

Fan också. Men väldigt moget beslut förstås, man måste alltid sätta hästen väl främst.

Kollade vad aftonblaskan skrivit, vilket var överst-på-sidan-stoff. Ni vet när dom har en fet kursiv rubrik överst och sen själva storyn (sensationsförbättrad&förvrängd) med svarta tryckbokstäver. Under en bild (på RGB och en lunkande Casall bredvid) och under det en box med checklista: "BILDEXTRA: (check) Casall blir undersökt (check) Såret på hoven (check) RGB deppar mm"

Det sista fick mig att börja skratta i alla fall. Fast jag kunde lika gärna lackat ur.

Cartman får illustrera mig i denna tråkiga historia:


och lite såhär


Kommentarer


Kommentera inlägget här: