bloggenjosse

en kväll på stadion

Kategori: Allmänt

VAR PÅ COLDPLAY MED ULLIS&SOFIA. HELT FANTASTISKT.

Seriöst, hade gåshud på bakhuvudet, tittade upp då och då mot himlen och typ hallelujade, och vissa gånger kunde jag inte sluta skratta eller le för allt var bara så satans bra!!!!!

Helt sjuk konsert!! Skulle inte förvåna mig om den här touren var den sista. Avancerat ljus, fem stora LEDskärmar, laserstrålar, en miljard ton konfetti, fyrverkerier nonstop, pyro och instrument som ploppade upp här och var.

För att inte tala om alla härliga bollar som studsade runt i publiken! Jag och Ullis lyckades smälla till en när vi skulle gå därifrån, sen kom en vakt och tjongade bollen i ansiktet på oss. Det var så roligt att jag fick kramp i magen. Hehe.

En snodd FirstAidKit-affisch senare och kvällslyckan blev total! nu ska jag sova och njuta av minnena från den bästa konserten hittills!

Ullz&Zofy 
 
 
 
 
Här kör dom Princess of China med rihrih i bakgrunden!
 
Alla fick också band som sen lyste på kommando typ? Fattar inte hur det gick till! Jättehäftig effekt i alla fall när publikens alla band blinkade i takt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: